Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2003-06-21

Uatrakcyjnienie sprzedaży poprzez dołączenie dodatkowego produktu

Prowadzę stację paliw, na której sprzedaję również artykuły spożywcze. W okresie letnim klienci, którzy zakupią paliwo za co najmniej 100 zł, otrzymywać będą dodatkowo puszkę napoju orzeźwiającego. Na pytanie skierowane do urzędu skarbowego uzyskałem odpowiedź, iż koszty zakupu takich napojów stanowią wydatki na reklamę niepubliczną i mogą być zaliczone do kosztów uzyskania przychodów tylko do wysokości limitu. Czy jest tak rzeczywiście?
W przedstawionej sytuacji mamy do czynienia ze sprzedażą premiową, przez którą rozumie się uatrakcyjnienie zakupu towarów za pomocą dodatkowych elementów. W ramach sprzedaży premiowej dokonywane jest wręczanie tzw. premii każdemu nabywcy, który spełni określone przez sprzedawcę warunki, np. dokonana zakupu na określoną kwotę.
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00