comment
Porada
Data publikacji: 2003-06-21
Uatrakcyjnienie sprzedaży poprzez dołączenie dodatkowego produktu
Prowadzę stację paliw, na której sprzedaję również artykuły spożywcze. W okresie letnim klienci, którzy zakupią paliwo za co najmniej 100 zł, otrzymywać będą dodatkowo puszkę napoju orzeźwiającego. Na pytanie skierowane do urzędu skarbowego uzyskałem odpowiedź, iż koszty zakupu takich napojów stanowią wydatki na reklamę niepubliczną i mogą być zaliczone do kosztów uzyskania przychodów tylko do wysokości limitu. Czy jest tak rzeczywiście?
W przedstawionej sytuacji mamy do czynienia ze sprzedażą premiową, przez którą rozumie się uatrakcyjnienie zakupu towarów za pomocą dodatkowych elementów. W ramach sprzedaży premiowej dokonywane jest wręczanie tzw. premii każdemu nabywcy, który spełni określone przez sprzedawcę warunki, np. dokonana zakupu na określoną kwotę.
Pozostało 86% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Książka