Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2002-11-30

Organizacja stoiska na zamkniętej uroczystości z okazji rocznicy powstania kontrahenta

Jeden z naszych dystrybutorów organizuje imprezę okolicznościową z okazji rocznicy powstania firmy. Zaprosił naszą firmę, jako partnera handlowego, do zorganizowania stoiska na tej uroczystości. Z uzyskanych informacji wiemy, że wstęp na uroczystość mają pracownicy firmy, przedstawiciele kontrahentów, klienci, przedstawiciele środowisk politycznych i gospodarczych z danego regionu. Wszyscy są zapraszani indywidualnie. Jak w tej sytuacji potraktować wydatki na zorganizowanie tego stoiska?. Krąg osób zaproszonych jest duży, powstaje więc pytanie, czy wydatki zaliczyć do kosztów reklamy publicznej czy niepublicznej.
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00