comment
Porada
Data publikacji: 2002-06-15
Moment księgowania składek ZUS od pracowników i zleceniobiorców
Kiedy powinnam zaksięgować w podatkowej księdze przychodów i rozchodów składkę ZUS, jeżeli firma zatrudnia pracowników na umowę o pracę oraz umowę zlecenia. Co się dzieje w przypadku, gdy firma nie zapłaci składki w terminie? Poinformowano mnie, że istnieje podobno przepis, według którego składkę za pracowników zatrudnionych na umowę o pracę zalicza się do kosztów uzyskania przychodów w miesiącu, którego dotyczy, natomiast za zleceniobiorców - w miesiącu, w którym otrzymali wypłatę. Czy taki przepis rzeczywiście istnieje? Jeśli tak, to proszę o podstawę prawną.
Pozostało 83% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Książka