comment
Porada
Data publikacji: 2002-01-19
Błędy przy sumowaniu zapisów i kwalifikacji kosztów a nierzetelność księgi
W mojej firmie jest prowadzona kontrola podatkowa. Kontrolerzy z urzędu skarbowego stwierdzili, iż zapisy dokonane w podatkowej księdze przychodów i rozchodów są błędnie zsumowane, przez co zawyżone zostały koszty uzyskania przychodów oraz zaniżone przychody. Ponadto zakwestionowali zasadność zaliczenia niektórych wydatków do kosztów uzyskania przychodów. Na tej podstawie orzekli nierzetelność księgi i dokonali oszacowania dochodu. Czy działanie pracowników urzędu jest prawidłowe? Zaznaczam, iż wszystkie operacje gospodarcze są zaewidencjonowane w księdze.
Pozostało 89% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Książka