Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2002-01-19

Błędy przy sumowaniu zapisów i kwalifikacji kosztów a nierzetelność księgi

W mojej firmie jest prowadzona kontrola podatkowa. Kontrolerzy z urzędu skarbowego stwierdzili, iż zapisy dokonane w podatkowej księdze przychodów i rozchodów są błędnie zsumowane, przez co zawyżone zostały koszty uzyskania przychodów oraz zaniżone przychody. Ponadto zakwestionowali zasadność zaliczenia niektórych wydatków do kosztów uzyskania przychodów. Na tej podstawie orzekli nierzetelność księgi i dokonali oszacowania dochodu. Czy działanie pracowników urzędu jest prawidłowe? Zaznaczam, iż wszystkie operacje gospodarcze są zaewidencjonowane w księdze.
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00