Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2002-01-12

Reklama przez telefon komórkowy

Zdecydowaliśmy się na przeprowadzenie kampanii reklamowej przez telefony komórkowe, wysyłając określoną informację na numer użytkownika. Czy reklamę taką można zaliczyć do reklamy prowadzonej w sposób publiczny, jeśli ma ona konkretnego adresata zindywidualizowanego przez numer telefonu i przez dane personalne sieci telefonicznej?
Analiza obowiązujących przepisów podatkowych - ustaw o podatkach dochodowych, jak też ustawy o podatku od towarów i usług - wskazuje, iż ustawodawca nie zdefiniował pojęć zarówno reprezentacji, jak i reklamy. W takiej sytuacji - postępując zgodnie z utrwaloną linią orzecznictwa uznającą nadrzędność gramatycznej (językowej) wykładni prawa (patrz wyrok Naczelnego Sądu Administracyjnego wydany w sprawie S.A./Ka 2979/95) - należy przyjąć, iż treść pojęć „reprezentacja” i „reklama” określają słowniki języka polskiego.
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00