Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2001-11-03

Wydatki związane z korzystaniem z hotelu podczas podróży służbowej zleceniobiorcy

Zatrudniam pracowników na podstawie umowy zlecenia i umowy o dzieło. Wykonując swoje zadania, korzystają z hotelu i przedstawiają mi potem rachunki. Czy mogę zaliczyć ich wartość do kosztów uzyskania przychodów?
CHARAKTER PODRÓŻY SŁUŻBOWEJ
Na wstępie wyjaśnić należy, iż podróżą służbową jest wykonywanie zadania określonego przez pracodawcę poza miejscowością, w której znajduje się stałe miejsce pracy pracownika, w terminie i miejscu określonych w poleceniu wyjazdu służbowego. Wysokość diet i innych należności z tytułu podróży służbowych na terenie kraju reguluje rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z 1 czerwca 1998 r. w sprawie zasad ustalania oraz wysokości należności przysługujących pracownikom z tytułu podróży służbowych na obszarze kraju (Dz.U. Nr 69, poz. 454 ze zm.).
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00