comment
Porada
Data publikacji: 2001-11-03
Wydatki związane z korzystaniem z hotelu podczas podróży służbowej zleceniobiorcy
Zatrudniam pracowników na podstawie umowy zlecenia i umowy o dzieło. Wykonując swoje zadania, korzystają z hotelu i przedstawiają mi potem rachunki. Czy mogę zaliczyć ich wartość do kosztów uzyskania przychodów?
CHARAKTER PODRÓŻY SŁUŻBOWEJ
Na wstępie wyjaśnić należy, iż podróżą służbową jest wykonywanie zadania określonego przez pracodawcę poza miejscowością, w której znajduje się stałe miejsce pracy pracownika, w terminie i miejscu określonych w poleceniu wyjazdu służbowego. Wysokość diet i innych należności z tytułu podróży służbowych na terenie kraju reguluje rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z 1 czerwca 1998 r. w sprawie zasad ustalania oraz wysokości należności przysługujących pracownikom z tytułu podróży służbowych na obszarze kraju (Dz.U. Nr 69, poz. 454 ze zm.).
Pozostało 78% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Książka