Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2018-06-27

Rozliczenie faktury za usługi telekomunikacyjne wraz z bonifikatą i odszkodowaniem za uszkodzenie telefonu

Rozliczenie faktury za usługi telekomunikacyjne wraz z bonifikatą i odszkodowaniem za uszkodzenie telefonu

W kwietniu otrzymałam z TP S.A. fakturę za usługi telekomunikacyjne, obejmującą opłatę abonamentową za kwiecień oraz opłatę za połączenia i billing za marzec. Na fakturze zostały również wyszczególnione: bonifikata za uszkodzenie telefonu w okresie 27.02–29.03 w wysokości 24,17 zł oraz odszkodowanie za uszkodzenie telefonu w tym samym okresie w wysokości 29,49 zł. Czy ze względu na to, że bonifikata i odszkodowanie dotyczą innego okresu sprawozdawczego, nie powinna zostać wystawiona faktura korygująca? Bonifikata została uwzględniona w rozliczeniach z tytułu VAT, a odszkodowanie – nie. Czy jest to prawidłowe? Jak zostało wyliczone odszkodowanie? Jakich zapisów należy dokonać w podatkowej księdze przychodów i rozchodów?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00