comment
Artykuł
Data publikacji: 2024-04-22
Facebook znów na cenzurowanym
Alternatywa dawana użytkownikom przez Metę – albo zapłacisz pieniędzmi, albo zgodą na śledzenie swej aktywności – nie jest zgodna z prawem – uznała EROD
Modele „pay or okay” powinny zapewniać prawdziwy wybór – uważa Europejska Rada Ochrony Danych (EROD). W swojej opinii rada stwierdza, że „w większości przypadków duże platformy internetowe nie będą w stanie spełnić wymogów dotyczących” spełniającej wymogi RODO zgody na przetwarzanie danych osobowych użytkowników, jeśli postawią ich „jedynie przed binarnym wyborem pomiędzy wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów reklamy behawioralnej a uiszczeniem opłaty”.
Pozostało 90% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Książka