Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2022-02-07

System śledzącej promocji nielegalny

Sposób zbierania informacji o użytkownikach, stosowany przez większość stron internetowych, jest niezgodny z RODO - stwierdził belgijski organ ochrony danych osobowych

250 tys. euro kary musi zapłacić IAB Europe oraz w krótkim czasie przedstawić plan dostosowania swojego systemu „Transparency & Consent Framework” (TCF) do wymagań RODO. Firma oraz współpracujący z nią partnerzy muszą też usunąć dane osobowe zebrane przy użyciu tego systemu - wynika z decyzji Gegevensbeschermingsautoriteit (belgijskiego odpowiednika Urzędu Ochrony Danych Osobowych). To rozstrzygnięcie może mieć olbrzymie konsekwencje dla całej branży reklamowej.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00