comment
Artykuł
Data publikacji: 2022-02-07
System śledzącej promocji nielegalny
Sposób zbierania informacji o użytkownikach, stosowany przez większość stron internetowych, jest niezgodny z RODO - stwierdził belgijski organ ochrony danych osobowych
250 tys. euro kary musi zapłacić IAB Europe oraz w krótkim czasie przedstawić plan dostosowania swojego systemu „Transparency & Consent Framework” (TCF) do wymagań RODO. Firma oraz współpracujący z nią partnerzy muszą też usunąć dane osobowe zebrane przy użyciu tego systemu - wynika z decyzji Gegevensbeschermingsautoriteit (belgijskiego odpowiednika Urzędu Ochrony Danych Osobowych). To rozstrzygnięcie może mieć olbrzymie konsekwencje dla całej branży reklamowej.
Pozostało 90% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Książka