comment
Artykuł
Data publikacji: 2021-12-13
Podatkowy marketing na fakturach za prąd i na stacjach paliw
Parlamentarzyści chcą, aby sprzedawcy paliw oraz energii elektrycznej informowali swoich klientów o skutkach wprowadzenia tarczy antyinflacyjnej. Projekt jest w Sejmie, a eksperci nie kryją zdumienia
Podkreślają, że sytuacja, w której przedsiębiorcy muszą reklamować pomysły rządu, nie ma precedensu w najnowszej historii Polski.
Jakie obniżki
Chodzi o art. 6 i art. 7 tarczy antyinflacyjnej, czyli nowelizacji ustawy o podatku akcyzowym i niektórych innych ustaw. Nowelizację przyjął 9 grudnia br. Sejm, teraz zajmie się nią Senat.
Pozostało 90% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Szkolenie
Książka