Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2021-06-22

Wniosek o 300+ z mobilnego punktu na poczcie

Od 1 lipca w placówkach pocztowych oraz oddziałach KRUS rodzice wnioskujący o świadczenie z programu „Dobry start” będą mogli skorzystać z pomocy pracownika ZUS.

Wprowadzenie takiego rozwiązania jest związane ze zmianami, jakie wchodzą w życie od przyszłego miesiąca. Zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z 15 czerwca 2021 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji rządowego programu „Dobry start” (Dz.U. poz. 1092), rodzice nie będą już mogli dostać wyprawki szkolnej składając papierowy wniosek. Obowiązywać będzie wyłącznie droga elektroniczna, za pośrednictwem jednego z trzech kanałów: bankowości elektronicznej, PUE ZUS lub portalu Emp@tia. Jednocześnie zakład przejmie od gmin obsługę programu i zajmie się przyjmowaniem wniosków, a także przyznawaniem 300+.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00