Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2021-04-21

Odebranie e-maila po godzinach to świadczenie pracy

Prowadzę małą firmę usługową. Z powodu stanu epidemii pracownicy przeszli na hybrydowy system pracy. W poniedziałki i piątki pracują w biurze, a w pozostałe dni tygodnia świadczą pracę zdalnie. W biurze pracują w stałych godzi nach 8-16. W pozostałe dni tygodnia dzwonię do nich i wysyłam e-maile przez cały dzień. W ostatnim czasie jeden z pracowników przestał odbierać e-maile i telefon ode mnie po 16. Tłumaczy się tym, że po 16 kończy pracę i nie musi pozostawać w mojej dyspozycji. Czy mogę wręczyć mu dyscyplinarkę z powodu nieprzestrzegania obowiązku dbałości o dobro zakładu pracy przejawiającego się w nieodbieraniu telefonu i poczty elektronicznej w dni, w które ma obowiązek świadczenia pracy zdalnej?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00