comment
Porada
Data publikacji: 2021-01-31
W jaki sposób poprawić wcześniejsze rozliczenia klienta
Do naszego biura rachunkowego zgłosił się klient, który nie jest czynny podatnikiem VAT, ale w ubiegłym roku przy sprzedaży środków trwałych wystawił dwie faktury z VAT. Nie był on wtedy przez nas obsługiwany, a błąd był spowodowany nieprawidłowymi ustawieniami w programie do samodzielnego prowadzenia księgowości. Co gorsza, kiedy po kilku miesiącach podatnik dowiedział się o błędnie wystawionych fakturach, nie skorygował ich, tylko wysłał deklaracje VAT i JPK_VAT. Nie wpłacił jednak VAT, gdyż w deklaracjach wyszła mu kwota do przeniesienia (wykazał też nabycia). W jaki sposób powinniśmy poprawić te rozliczenia?
Pozostało 86% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Szkolenie
Książka