comment
Porada
Data publikacji: 2005-06-20
Odpowiedzialność materialna pracowników
Jestem właścicielem myjni samochodowej. W pozostawionym do umycia samochodzie „zginęło” radio i zestaw do nawigacji GPS. Musiałem zapłacić klientowi za stratę. Za „zgubę” odpowiedzialny jest jeden z pracowników. Chciałbym od niego odzyskać wypłaconą klientowi kwotę. Pracownik broni się, twierdząc, że od dnia „zaginięcia” minął już rok i sprawa się przedawniła. Czy przepisy określają termin, w jakim przedawnia się żądanie odszkodowania od pracownika? Czy możliwe jest odzyskanie od pracownika całej kwoty wypłaconej klientowi jako odszkodowanie?
Pozostało 88% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right