comment
Porada
Data publikacji: 2004-11-15
Co zrobić, gdy nie ma należnych składek na koncie ubezpieczonego?
Ostatnio otrzymałem z ZUS informację o składkach emerytalnych, które zostały zewidencjonowane na moim koncie. Porównałem te informacje z danymi zawartymi w raportach ZUS RMUA otrzymywanymi od pracodawcy i stwierdziłem, że chyba nie zostały zewidencjonowane wszystkie należne składki na ubezpieczenie emerytalne (informacja o składce emerytalnej zewidencjonowanej na koncie w ZUS odbiega od danych zawartych w raportach ZUS RMUA). Do kogo w związku z tym powinienem się udać, aby wyjaśnić tę sytuację - do płatnika składek czy do ZUS? Czy jakieś dokumenty powinienem przygotować?
Pozostało 85% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Szkolenie
Książka