Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2004-11-15

Co zrobić, gdy nie ma należnych składek na koncie ubezpieczonego?

Ostatnio otrzymałem z ZUS informację o składkach emerytalnych, które zostały zewidencjonowane na moim koncie. Porównałem te informacje z danymi zawartymi w raportach ZUS RMUA otrzymywanymi od pracodawcy i stwierdziłem, że chyba nie zostały zewidencjonowane wszystkie należne składki na ubezpieczenie emerytalne (informacja o składce emerytalnej zewidencjonowanej na koncie w ZUS odbiega od danych zawartych w raportach ZUS RMUA). Do kogo w związku z tym powinienem się udać, aby wyjaśnić tę sytuację - do płatnika składek czy do ZUS? Czy jakieś dokumenty powinienem przygotować?
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00