Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2003-12-01

Sprzedaż premiowa a koszt uzyskania przychodów

Od 2000 r. prowadzimy działalność gospodarczą w formie spółki z o.o. Od 1 stycznia 2003 r. wprowadziliśmy nową formę działań marketingowych polegających na tym, że przy zakupie 1000 sztuk towaru kupujący ma możliwość zakupu następnych 100 sztuk za 1 zł. W związku z powyższym proszę o odpowiedź, jak należy interpretować tę sytuację w świetle przepisów ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, a w szczególności, czy stanowi to reklamę niepubliczną (limit 0,25 proc. przychodu), czy jest to darowizna i czy wydatki związane z promocyjnym zakupem stanowią koszt uzyskania przychodów?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00