Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2003-12-01

Sprzedaż premiowana polisą ubezpieczeniową

Czy wydatki na usługi dodawane do podstawowego produktu za symboliczną opłatą są kosztami uzyskania przychodu?

Marcin Wróbel
Masz wątpliwości, napisz:
prawo.autorzy@infor.pl
W warunkach wysokiej konkurencji przedsiębiorcy zmuszeni są do ciągłej rywalizacji. Mogą to czynić różnymi sposobami, m.in. przez obniżanie cen, oferowanie produktów wyższej jakości niż konkurencja, intensywną reklamę swoich wyrobów. Popularnym sposobem jest także dodawanie do produktu głównego, zwykle za symboliczną opłatą, świadczenia dodatkowego. W praktyce najczęściej można się spotkać z oferowaniem, jako swego rodzaju premii, pobytu w hotelu lub polisy ubezpieczeniowej (o bardzo różnym zakresie).
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00