comment
Artykuł
Data publikacji: 2003-12-01
Sprzedaż premiowana polisą ubezpieczeniową
Czy wydatki na usługi dodawane do podstawowego produktu za symboliczną opłatą są kosztami uzyskania przychodu?
Marcin Wróbel
Masz wątpliwości, napisz:
prawo.autorzy@infor.pl
W warunkach wysokiej konkurencji przedsiębiorcy zmuszeni są do ciągłej rywalizacji. Mogą to czynić różnymi sposobami, m.in. przez obniżanie cen, oferowanie produktów wyższej jakości niż konkurencja, intensywną reklamę swoich wyrobów. Popularnym sposobem jest także dodawanie do produktu głównego, zwykle za symboliczną opłatą, świadczenia dodatkowego. W praktyce najczęściej można się spotkać z oferowaniem, jako swego rodzaju premii, pobytu w hotelu lub polisy ubezpieczeniowej (o bardzo różnym zakresie).
Pozostało 77% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
Szkolenie
Książka