comment
Porada
Data publikacji: 2002-12-04
Dowóz pracowników do pracy
Jesteśmy spółką z o.o. z siedzibą w X, prowadzimy działalność produkcyjną. 1 sierpnia 2001 r. zakupiliśmy drugą nieruchomość - hale produkcyjne w miejscowości Y położonej w innym województwie. W związku z tym przenieśliśmy produkcję do nowej hali Y, co spowodowało konieczność zmiany umów o pracę zawartych z pracownikami w części dotyczącej miejsca świadczenia pracy (aneksy do umów o pracę). Spółka chciała zachować dobrych i sprawdzonych fachowców, utrzymać ciągłość produkcji i wywiązać się z umów z kontrahentami, dlatego zagwarantowała pracownikom dowóz do nowego miejsca pracy Y w aneksach oraz w regulaminie pracy. 2 stycznia 2002 r. przeniesiono siedzibę firmy z X do Y i ten fakt zarejestrowano w KRS. Do chwili obecnej spółka ponosi koszty dowozu pracowników do pracy. Czy są one dla spółki kosztami uzyskania przychodów?
Pozostało 59% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu