Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2002-01-02

Cel poniesienia wydatku

Spółka z o.o., której jestem pracownikiem, przeprowadziła niedawno w prasie kampanię reklamową produkowanych i sprzedawanych przez nią towarów. Jej celem był oczywiście wzrost sprzedaży. Kampania ta nie przyniosła jednak oczekiwanych rezultatów i sprzedaż pozostała na dotychczasowym poziomie. Czy wobec tego, skoro nie da się powiązać poniesionych na kampanię reklamową wydatków z przychodami spółki, wydatki te spółka może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów?
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00