comment
Artykuł
Data publikacji: 2001-10-24
Szkolenia z „Prawem Przedsiębiorcy” - sprawozdanie
Program „Płatnik Przekaz Elektroniczny” krok po kroku
Rafał Truszkowski, Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Ustawa z 11 stycznia 2001 roku o zmianie ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. Nr 8, poz. 64) nałożyła na płatników obowiązek przekazywania dokumentów ubezpieczeniowych do ZUS w formie elektronicznej. W tym celu należy korzystać z udostępnionego przez ZUS programu „Płatnik Przekaz Elektroniczny”. Redakcja „Prawa Przedsiębiorcy” zorganizowała dla Państwa szkolenia z tego zakresu. W czasie ich trwania można było praktycznie przećwiczyć sposób przekazywania dokumentów oraz pobieranie potwierdzeń odbioru dokładnie w taki sam sposób, w jaki jest to robione w warunkach normalnych. Najczęściej uczestnicy szkolenia zadawali pytania dotyczące procesu certyfikacji i możliwości dalszego ćwiczenia z programem „Płatnik Przekaz Elektroniczny”. Poniżej prezentujemy odpowiedzi na te pytania.
Pozostało 80% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Szkolenie
Książka