comment
Porada
Data publikacji: 2001-01-31
Umowa zlecenia
Umowa zlecenia
Jestem osobą zatrudnioną na podstawie umowy o pracę, dodatkowo jednoosobowo prowadzę działalność gospodarczą. W listopadzie w imieniu mojej firmy zawarłem umowę zlecenia z zakładem pracy, w którym jestem zatrudniony na podstawie umowy o pracę. Czy zakład pracy, wypłacając mi wynagrodzenie za umowę zlecenie, prawidłowo postąpił potrącając mi z tego wynagrodzenia składki na ubezpieczenia emerytalne, rentowe, chorobowe, wypadkowe i zdrowotne. Zakład postępowanie swoje tłumaczył zapisami ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych.
Pozostało 80% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Szkolenie
Książka