Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Porada aktualna na dzień 05-12-2024
Porada aktualna na dzień 05-12-2024
Data publikacji: 2024-12-04

Jak księgować wydatki na reklamę w internecie

PROBLEM

Spółka kupuje usługi reklamy swoich produktów w internetowych gazetkach zamieszczanych na stronach internetowych podmiotów świadczących te usługi. Często takie reklamy i foldery mają określoną datę, np. że oferty obowiązują od 20.12.2024 do 31.01.2025. Wynagrodzenie jest określone ryczałtowo. Kontrahent wystawi faktury po weryfikacji poprawności wykonania usługi, np. w marcu 2025 roku. Jako datę sprzedaży na fakturze kontrahent wskazuje ostatni dzień ważności oferty/gazetki. Czy taki koszt reklamy w gazetkach internetowych należy podzielić na lata podatkowe proporcjonalnie do liczby dni przypadających na poszczególne lata? Czy też powinien być to w całości koszt roku 2025?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00