comment
Porada
Porada
aktualna
na dzień 05-12-2024
Porada
aktualna
na dzień 05-12-2024
Data publikacji: 2024-12-04
Jak księgować wydatki na reklamę w internecie
PROBLEM
Spółka kupuje usługi reklamy swoich produktów w internetowych gazetkach zamieszczanych na stronach internetowych podmiotów świadczących te usługi. Często takie reklamy i foldery mają określoną datę, np. że oferty obowiązują od 20.12.2024 do 31.01.2025. Wynagrodzenie jest określone ryczałtowo. Kontrahent wystawi faktury po weryfikacji poprawności wykonania usługi, np. w marcu 2025 roku. Jako datę sprzedaży na fakturze kontrahent wskazuje ostatni dzień ważności oferty/gazetki. Czy taki koszt reklamy w gazetkach internetowych należy podzielić na lata podatkowe proporcjonalnie do liczby dni przypadających na poszczególne lata? Czy też powinien być to w całości koszt roku 2025?
Pozostało 72% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Szkolenie
Książka