Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
play_circle_outline

Firmowe upominki dla pracowników – jak to zorganizować?

Lekcja 1 z 1
Chcesz uporządkować swoją wiedzę na temat upominków dla pracowników i sprawnie zorganizować proces zamawiania paczek świątecznych, jubileuszowych czy urodzinowych dla pracowników. Obejrzyj szkolenie, podczas którego eksperci zaprezentują związane z tym najważniejsze aspekty prawne, m.in. z jakich środków finansować paczki dla pracowników, w jaki sposób są one opodatkowane, a także, jak wartość upominku i źródło finansowania wpływa na firmowe koszty.

Program szkolenia:
• Prezenty dla pracowników jako forma doceniania. Ich zalety i wady na tle innych benefitów
• Jak zorganizować upominki świąteczne – najważniejsze wskazówki dotyczące składu paczki, opakowań, dystrybucji
• Nie tylko na święta – jakie okazje do wręczenia upominków warto celebrować w firmie?
• Paczki dla pracowników – finansowanie i kwestie podatkowe
• Podsumowanie i odpowiedzi na pytania uczestników szkolenia

Data dodania: 2024-11-20

Aktualne: tak

Czas: 58 minut 6 sekund

Autor: Jakub Chmielecki Agnieszka Wichowicz

Kurs zawiera:

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00