Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Porada aktualna na dzień 21-11-2024
TEMATY:
Porada aktualna na dzień 21-11-2024
TEMATY:
Data publikacji: 2024-11-05

Czy pracodawca może ograniczyć pracownikom zatrudnionym w modelu hybrydowym możliwość wykorzystania dni okazjonalnej pracy zdalnej

PROBLEM

W zakładzie pracy mamy wprowadzony hybrydowy model pracy z założeniem, że pracownicy pracują dwa dni z biura, a trzy dni z domu. Niektórzy pracownicy mają dowolność wyboru dni, a inni mają narzucone przez kierowników konkretne dni (np. wtorki i czwartki). Zauważyliśmy, że niektórzy pracownicy wykorzystują 24 dni okazjonalnej pracy zdalnej aby te ilość dni w biurze zmniejszyć do jednego albo w ogóle obejść hybrydę. Czy możemy zakazać im korzystania z tych 24 dni albo wskazać, że dni, które powinni spędzać w biurze nie podlegają tym 24 dniom okazjonalnej pracy zdalnej? Jakie rozwiązanie w tym przypadku zastosować?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00