Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2024-10-09

Rada miasta nie ustala zasad rozliczania nadpłat za żłobek

Rada miasta podjęła uchwałę w sprawie opłat za pobyt dziecka w żłobku miejskim. Postanowiła w niej, że w przypadku trwającego co najmniej 14 dni czasowego ograniczenia działalności lub ograniczenia dostępności miejsc w żłobku z przyczyn, za które nie ponosi odpowiedzialności żadna ze stron umowy, odlicza się połowę opłaty za pobyt dziecka. Ponadto wprowadziła przepis, że gdyby w wyniku powyższej sytuacji powstała nadpłata, to zostanie ona zaliczona na poczet opłat w kolejnych okresach rozliczeniowych. Czy takie regulacje są poprawne?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00