comment
Artykuł
Data publikacji: 2024-09-16
orzeczenie
Konsument może pomylić cydr z ginem
Napój alkoholowy sprzedawany pod marką Kingsbury rodzi prawdopodobieństwo wprowadzenia w błąd z podobnym towarem oznaczonym jako Finsbury – wynika z wyroku Sądu UE.
Sprawa zaczęła się, gdy cypryjska spółka Belles Marks LTD złożyła do Urzędu UE ds. Własności Intelektualnej (EUIPO) wniosek o rejestrację unijnego znaku towarowego słownego Kingsbury. Oznaczenie odnosiło się do klasy 33, obejmującej napoje alkoholowe, w tym cydr. Rejestracji sprzeciwiała się niemiecka spółka Borco-Marken-Import Matthiesen GmbH & Co. KG (dalej: Borco), powołując się na swoje prawa do wcześniejszego znaku słownego Finsbury, obejmującego gin, napój również mieszczący się w klasie 33.
Pozostało 74% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right