Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Porada aktualna na dzień 16-07-2024
TEMATY:
Porada aktualna na dzień 16-07-2024
TEMATY:
Data publikacji: 2024-07-10

Czy wyposażenie stanowiska pracy zdalnej można wysłać pocztą

PROBLEM

Firma zatrudnia pracowników zdalnych oraz hybrydowych. Oddziały są rozsiane po całej Polsce i w każdym większym mieście. Czy pracodawca ma obowiązek wysłać pocztą/kurierem dodatkowe wyposażenie stanowiska pracy, np. monitor, podstawkę? Czy wystarczy, że udostępni możliwość odbioru tych elementów w biurze?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00