Porada
Czy usługi oznakowania logiem i przeprowadzanie kampanii promocyjno-reklamowych stanowią kompleksowe usługi marketingowe
PROBLEM
Nasz kontrahent kupuje od nas towar po promocyjnej cenie. Równocześnie ten sam kontrahent świadczy na naszą rzecz usługi marketingowe polegające na: oznakowaniu logiem sprzedawanego przez nas produktu zbiorników, środków transportu oraz przeprowadza kampanie promocyjno-reklamowe. W ramach kampanii promocyjno-reklamowej kontrahent może dokonać zakupu odzieży z logo naszym i swoim. Odzież rozdawana jest rolnikom, kierowcom, pracownikom kontrahenta do „użytku służbowego”. Dokonywane jest ono przez kontrahenta. Koszty tych działań refakturowane są przez kontrahenta na naszą spółkę. Mamy jednak wątpliwość co do tego jak powinny być refakturowane na nas koszty zakupu ubrań z logo. Czy w tym przypadku doszło do wykonania usługi kompleksowej? Czy spółce będzie przysługiwało prawo do odliczenia podatku naliczonego?
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right