Orzeczenie
Postanowienie Trybunału Sprawiedliwości z dnia 18 kwietnia 2023 r. Shopify Inc. przeciwko Urzędowi Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej., sygn. C-751/22 P
POSTANOWIENIE TRYBUNAŁU (izba ds. przyjmowania odwołań do rozpoznania)
z dnia 18 kwietnia 2023 r. (*1)
Odwołanie – Znak towarowy Unii Europejskiej – Przyjmowanie odwołań do rozpoznania – Artykuł 170b regulaminu postępowania przed Trybunałem – Wniosek wykazujący istotność kwestii dla jedności, spójności lub rozwoju prawa Unii – Przyjęcie odwołania do rozpoznania
W sprawie C‑751/22 P
mającej za przedmiot odwołanie w trybie art. 56 statutu Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej, wniesione w dniu 8 grudnia 2022 r.,
Shopify Inc., z siedzibą w Ottawie (Kanada), który reprezentowali M. Pemsel i S. Völker, Rechtsanwälte,
strona wnosząca odwołanie,
w której pozostałymi uczestnikami postępowania są:
Urząd Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej (EUIPO),
strona pozwana w pierwszej instancji,
Massimo Carlo Alberto Rossi, zamieszkały w Fiano (Włochy),
Salvatore Vacante, zamieszkały w Berlinie (Niemcy),
Shoppi Ltd, z siedzibą w Londynie (Zjednoczone Królestwo),
interwenienci w pierwszej instancji,
TRYBUNAŁ (izba ds. przyjmowania odwołań do rozpoznania)
w składzie: L. Bay Larsen, wiceprezes Trybunału, D. Gratsias i M. Ilešič (sprawozdawca), sędziowie,
sekretarz: A. Calot Escobar,
uwzględniając wniosek sędziego sprawozdawcy i po wysłuchaniu rzecznika generalnego A.M. Collinsa,
wydaje następujące
Postanowienie
1 | W odwołaniu Shopify Inc. wnosi o uchylenie wyroku Sądu Unii Europejskiej z dnia 12 października 2022 r., Shopify/EUIPO – Rossi i in. (Shoppi) (T‑222/21, zwanego dalej „zaskarżonym wyrokiem”, ), w którym Sąd oddalił skargę tej spółki o stwierdzenie nieważności decyzji Drugiej Izby Odwoławczej Urzędu Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej (EUIPO) z dnia 18 lutego 2021 r. (sprawa R 785/2020‑2) dotyczącej postępowania w sprawie unieważnienia prawa do znaku między Massimem Carlem Albertem Rossim, Salvatorem Vacantem i Shoppi Ltd z jednej strony a Shopify z drugiej strony (zwanej dalej „sporną decyzją”). |
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right