comment
Porada
Porada
aktualna
na dzień 20-11-2024
Porada
aktualna
na dzień 20-11-2024
Data publikacji: 2023-10-13
Czy kontynuować prowadzenie akt osobowych dla ponownie zatrudnianego pracownika
PROBLEM
Pracownik jest zatrudniony od 1 czerwca 2020 r. i planuje się zwolnić 27 listopada 2023 r. w związku z przejściem na emeryturę. Ponownie chcemy zatrudnić tę osobę od 1 grudnia 2023 r. Czy w takim przypadku powinniśmy kontynuować prowadzenie dotychczasowych akt osobowych tej osoby, czy jednak trzeba utworzyć dla niej nowe akta osobowe? A może należy w dotychczasowych aktach przedzielić dokumenty z poprzedniego zatrudnienia i osobno trzymać dokumentację z nowego stosunku pracy?
Pozostało 93% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Szkolenie
Książka