Porada
Jak należy określić miejsce pracy w umowie
PROBLEM
Czy dla pracownika (nowa umowa po umowie na okres próbny), który ma pracować 100% zdalnie we Wrocławiu, ale zakładamy, że może zostać poproszony na szkolenie lub spotkanie w biurze pracodawcy w Krakowie możemy wpisać w umowie miejsce pracy: "Miejscem pracy pracownika będzie siedziba pracodawcy w Krakowie oraz każdorazowe miejsce przebywania pracownika po uprzednim powiadomieniu pracodawcy i uzyskaniu jego zgody". Wezwanie miałoby charakter incydentalny, ale chcielibyśmy uniknąć płacenia kosztów podróży służbowej, w przypadku takiego wezwania do siedziby. Czy możemy traktować tę pracę jako w pełni zdalną, skoro w umowie o pracę będą wpisane dwie lokalizacje (biuro i miejsce przebywania), czy praca powinna być traktowania jako hybrydowa?
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right