Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Porada aktualna na dzień 16-08-2024
Porada aktualna na dzień 16-08-2024
Data publikacji: 2023-06-22

Jakie obowiązki ma firma w związku z przyjęciem pracowników do międzyzakładowej organizacji związkowej

PROBLEM

W dniu 16 maja 2023 r. otrzymaliśmy e-mail z międzyzakładowej organizacji związkowej o przyjęciu jednego z naszych pracowników do grona członków związku. W zakładzie pracy nie mamy żadnej zakładowej organizacji pracy. Jakie mamy obowiązki względem zaistniałej sytuacji? Czy oprócz konieczności konsultowania ze związkami międzyzakładowymi ewentualnych spraw dotyczących pracownika - członka związków zawodowych w zakresie np. wypowiedzenia stosunku pracy, jednostronnych zmian na niekorzyść pracownika w zakresie warunków pracy, mamy obowiązek konsultowania zmian w zakresie regulaminu pracy, regulaminu wynagradzania, bądź innych dokumentów? Proszę o ich wymienienie. Niestety statut związku nie jest dostępny na żadnej stronie.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00