Porada
Czy gmina może zwrócić się z prośbą do Zakładu Gospodarki Komunalnej o rozliczanie VAT przez kolejne lata po przekazaniu inwestycji
PROBLEM
Gmina rozbudowała i zmodernizowała swoją kanalizację, którą posiada i zarządza (pobiera z niej pożytki). W związku z tym wystąpiła o wydanie indywidualnej interpretacji podatkowej w sprawie możliwości odliczenia podatku VAT od inwestycji z uwzględnieniem przepisów dotyczących Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, który jest zakładem budżetowym. Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej jest odpowiedzialny za sprzedaż opodatkowaną i po zakończeniu inwestycji, inwestycja zostanie przekazana na jego stan. Gmina otrzymała zgodę na odliczenie VAT. W związku z tym, czy po przekazaniu inwestycji możemy napisać do pismo do Zakładu Gospodarki Komunalnej, aby przez kolejne 9 lat (pierwszy rok został już skorygowany) to on rozliczał VAT, dokonywał korekt itp.? Jeśli tak, czy można to zrobić pismem informującym?
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right