Interpretacja
Wiążąca Informacja Akcyzowa z dnia 5 grudnia 2022 r., Dyrektor Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu, WIA-2022-00110
Pojazd marki Renault Master, używany, nr VIN: (…)*, rok produkcji 2022, dwuosiowy, o maksymalnej dopuszczalnej masie całkowitej 3500 kg, dopuszczalnej ładowności 1060 kg, o długości całkowitej (…)* mm, szerokości (…)* mm, wysokości – (…)* mm, wyposażony w silnik z zapłonem samoczynnym o pojemności 2299 cm3. Nadwozie pojazdu stanowi jednobryłową, częściowo przeszkloną zintegrowaną przestrzeń do przewozu zarówno osób jak i towarów. Pojazd wyposażony jest w czworo drzwi – dwoje przeszklonych, uchylnych drzwi z przodu po prawej i lewej stronie – dla kierowcy i dwóch pasażerów, pojedyncze, przeszklone, przesuwne drzwi po prawej stronie oraz dwuskrzydłowe, uchylne, nieprzeszklone drzwi znajdujące się na tylnej ścianie pojazdu. W części pasażerskiej pojazdu znajdują się dwa rzędy siedzeń: w pierwszym miejsca siedzące dla kierowcy i dwóch pasażerów, w drugim rzędzie cztery miejsca siedzące (łączna liczba miejsc siedzących w pojeździe – 7 wraz z kierowcą). Wszystkie miejsca siedzące wyposażone zostały w pasy bezpieczeństwa i zagłówki. Fotele zamontowane są na szynach aluminiowych, co umożliwia szybki demontaż w razie potrzeby zwiększenia przestrzeni ładunkowej. Przestrzeń do przewozu osób jest przeszklona. Sufit i boki w przestrzeni pasażerskiej pokryte są materiałem zmywalnym w celu łatwego utrzymania w czystości, podłoga zaś pokryta jest wykładziną antypoślizgową. Za przedziałem osobowym znajduje się stała przegroda, a za nią nieprzeszklona przestrzeń do przewozu towarów o długości (…)* mm, z płaską podłogą wykonaną z płyty antypoślizgowej i zabudowanymi tą samą płytą nadkolami. Boki przedziału towarowego wyłożone zostały sklejką zabezpieczającą przed uszkodzeniami ścian pojazdu spowodowanymi przemieszczaniem ładunku, sufit wykonany jest z blachy. W przestrzeni do przewozu towarów brak jest elementów wyposażenia zwyczajowo kojarzonych z przestrzenią pasażerską. (…)* – dane zastrzeżone
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right