Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Porada aktualna na dzień 23-11-2024
Porada aktualna na dzień 23-11-2024
Data publikacji: 2023-03-14

Czy wydatki na nagrody w konkursie organizowanym przez firmę zewnętrzną mogą być kosztem

Czy przekazane na podstawie noty obciążeniowej środki na tzw. „budżet nagrodowy” stanowić będą koszt uzyskania przedsiębiorcy „X”, który zleca kampanię konkursową? Opis sytuacji: Przedsiębiorca „X” prowadzący działalność w zakresie handlu detalicznego, chce zlecić profesjonalnej spółce z o.o. przeprowadzenie kampanii konkursowej, w której będą brali udział jego pracownicy. W ramach zawartej umowy Zleceniobiorca przekazuje Zleceniodawcy aplikację mobilną, która ma posłużyć jako wsparcie pracowników w komunikacji, nauce realizacji celów biznesowych, takich jak: aktywna sprzedaż zamienników, sprzedaż produktów z krótkim terminem ważności, poprawa standardów obsługi, technik i sprzedaży. Wykorzystując przekazaną mobilną aplikację, pracownik otrzymuje zadania do wykonania, np. rozwiąż quiz wiedzy na temat produktu lub odpowiedz na pytania w ankiecie. Za realizację każdego zadania pracownicy otrzymują wirtualną walutę oraz punkty, które gromadzą na swoim koncie w aplikacji. W każdej chwili mogą dokonać zakupu, wymieniając wirtualną walutę na rzeczową nagrodę z katalogu nagród. Przedsiębiorca „X” zlecający kampanię, wpłaca Zleceniobiorcy środki finansowe stanowiące tzw. budżet nagrodowy, który trafia do pracowników w postaci wirtualnej waluty za wykonanie zadań. Zleceniobiorca spółka z o.o. jest organizatorem konkursu, który zgodnie z umową odpowiada za obsługę prawną i podatkową.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00