Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 12 grudnia 2022 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0111-KDIB2-1.4010.576.2022.4.MKU
Czy przychód Wnioskodawcy z tytułu nabycia Punktów przez klienta (w tym dostawcę lub kontrahenta) za środki pieniężne należy zaklasyfikować do tzw. przychodów z pozostałych źródeł?
Interpretacja indywidualna
– stanowisko prawidłowe
Szanowni Państwo,
stwierdzam, że Państwa stanowisko w sprawie oceny skutków podatkowych opisanego zdarzenia przyszłego w podatku dochodowym od osób prawnych jest prawidłowe.
Zakres wniosku o wydanie interpretacji indywidualnej
1 września 2022 r. wpłynął Państwa wniosek z 23 sierpnia 2022 r., uzupełniony pismem z dnia 13 września 2022 r. (data wpływu 20 września 2022 r.) o wydanie interpretacji indywidualnej, który dotyczy m.in. podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie ustalenia, czy przychód Wnioskodawcy z tytułu nabycia Punktów przez klienta (w tym dostawcę lub kontrahenta) za środki pieniężne należy zaklasyfikować do tzw. przychodów z pozostałych źródeł.
Wniosek nie spełniał wymogów formalnych, dlatego też pismem z 25 listopada 2022 r. Znak: 0113-KDIPT2-3.4011.658.2022.2.JŚ, 0111-KDIB2-1.4010.576.2022.3.MKU, 0113-KDIPT1-3.4012.492.2022.3.JM wezwano do jego uzupełnienia, co też nastąpiło 7 grudnia 2022 r.
Treść wniosku jest następująca:
Opis zdarzenia przyszłego
Wnioskodawca jest spółką z ograniczoną odpowiedzialnością, posiadającą nieograniczony obowiązek podatkowy na terytorium Polski. Spółka jest czynnym podatnikiem VAT. Głównym przedmiotem działalności Wnioskodawcy jest umożliwianie prowadzenia sklepów spożywczych na zasadach franczyzy. W zakresie swojej działalności gospodarczej Wnioskodawca planuje umożliwienie swoim klientom i potencjalnym klientom (dalej: Klienci), zbierania tzw. Punktów, których zapis będzie przechowywany elektronicznie w aplikacji mobilnej przeznaczonej do zainstalowania na urządzeniu mobilnym z systemem operacyjnym Android lub iOS. Wnioskodawca zapewni obsługę technologiczną programu punktowego. Celem wdrożenia programu punktowego, jest promocja sprzedaży asortymentu w sieci sklepów oraz związanie klientów z marką Wnioskodawcy (dalej: Program). Istotą i celem Programu jest również zachęcenie klientów do nabywania oferowanych świadczeń poprzez przekazania punktów w ramach sprzedaży premiowej.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right