Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 16 listopada 2022 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0112-KDIL1-3.4012.382.2022.2.AKS

Przeniesienie wyodrębnionego Działu Marketingu nie będzie podlegać opodatkowaniu VAT jako przeniesienie zorganizowanej części przedsiębiorstwa na mocy art. 6 pkt 1 w zw. z art. 2 pkt 27e ustawy.

Interpretacja indywidualna – stanowisko prawidłowe

Szanowni Państwo,

stwierdzam, że Państwa stanowisko w sprawie oceny skutków podatkowych opisanego zdarzenia przyszłego w podatku od towarów i usług jest prawidłowe.

Zakres wniosku o wydanie interpretacji indywidualnej

8 września 2022 r. wpłynął Państwa wniosek z 5 września 2022 r. o wydanie interpretacji indywidualnej, który dotyczy wskazania, czy przeniesienie wyodrębnionego Działu Marketingu do S. nie będzie podlegać opodatkowaniu VAT jako przeniesienie zorganizowanej części przedsiębiorstwa na mocy art. 6 pkt 1 w zw. z art. 2 pkt 27e ustawy. Uzupełnili go Państwo – w odpowiedzi na wezwanie – pismem z 7 listopada 2022 r. (wpływ 9 listopada 2022 r.).

Treść wniosku jest następująca:

Opis zdarzenia przyszłego

Wnioskodawca jest spółką z ograniczoną odpowiedzialnością, podlegającą nieograniczonemu obowiązkowi podatkowemu w Polsce. Wnioskodawca jest czynnym podatnikiem VAT oraz zarejestrowanym podatnikiem VAT-UE.

Wnioskodawca w swojej działalności zajmuje się handlem preparatami medycznymi, dermokosmetykami oraz produktami drogeryjnymi.

Głównym kanałem dystrybucji Spółki jest sieć Internet, zatem Spółka posiada zastrzeżone domeny internetowe. Ponadto, Wnioskodawca w działalności wykorzystuje znaki towarowe, które zostały zastrzeżone, jako chronione znaki towarowe. Zarządzaniem powyższymi wartościami intelektualnymi, zajmują się osoby dedykowane w Spółce tworzące Dział Marketingu.

Z uwagi na rozwój działalności oraz plany świadczenia usług z zakresu promocji i reklamy na rzecz innych podmiotów, Wnioskodawca rozważa przeniesienie Działu Marketingu do powiązanej spółki z ograniczoną odpowiedzialnością (dalej jako: „S.”).

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00