Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Porada aktualna na dzień 24-11-2024
Porada aktualna na dzień 24-11-2024
Data publikacji: 2022-10-25

W sierpniu 2022 r. otrzymałem od kontrahenta fakturę zaliczkową. Odliczyłem z niej VAT w JPK_V7M za sierpień. Zamówiona usługa powinna zostać wykonana na początku października 2022 r. Niestety, usługodawca jej nie wykonał. Unika kontaktu i nie mogę odzyskać wpłaconych pieniędzy. Nie wystawił mi również faktury korygującej. Wysłałem do niego e-maila, w którym poinformowałem go, że odstępuję od zawartej umowy. Czy w takiej sytuacji mam obowiązek skorygować odliczony VAT?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00