Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 11 sierpnia 2022 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0111-KDIB1-3.4010.37.2022.2.MBD
Czy sprzedaż cyfrowych wersji gier do których podatnik posiada pełne prawa autorskie poprzez udostępnienie Klientowi możliwości pobrania kopii gry na platformie zewnętrznej stanowi przychód z praw autorskich lub praw własności przemysłowej o którym mowa w art. 28j ust. 1 pkt 2 lit. e) ustawy o CIT?
Interpretacja indywidualna – stanowisko prawidłowe
Szanowni Państwo,
stwierdzam, że Państwa stanowisko w sprawie oceny skutków podatkowych opisanego zdarzenia przyszłego w podatku dochodowym od osób prawnych jest prawidłowe.
Zakres wniosku o wydanie interpretacji indywidualnej
20 stycznia 2022 r. wpłynął Państwa wniosek z 10 stycznia 2022 r. o wydanie interpretacji indywidualnej, który dotyczy ustalenia, czy sprzedaż cyfrowych wersji gier do których podatnik posiada pełne prawa autorskie poprzez udostępnienie Klientowi możliwości pobrania kopii gry na platformie zewnętrznej stanowi przychód z praw autorskich lub praw własności przemysłowej o którym mowa w art. 28j ust. 1 pkt 2 lit. e ustawy CIT.
Uzupełnili go Państwo – w odpowiedzi na wezwanie – pismem z 28 marca 2022 r. (wpływ do Organu 30 marca 2022 r.).
Treść wniosku jest następująca:
Opis zdarzenia przyszłego
Podatnik - spółka komandytowa - będąca podatnikiem podatku dochodowego od osób prawnych zajmuje się sprzedażą produktu w postaci gier komputerowych w wersji cyfrowej poprzez platformę sprzedażową należącą do innego podmiotu. Podatnik posiada pełne prawa autorskie do sprzedawanych przez siebie gier komputerowych. Sprzedaż produktu w postaci gry komputerowej polega na udostępnieniu nabywcy za wynagrodzeniem możliwości pobrania wersji elektronicznej gry przy jednoczesnym udzieleniu zgody na korzystanie z gry. Podatnik osiąga ponad 90% przychodów w prowadzonej działalności gospodarczej ze sprzedaży gier w wersji cyfrowej w opisany powyżej sposób, przy czym właściciel platformy sprzedażowej pobiera wynagrodzenie stanowiące ustalony procent od ceny uzyskanej ze sprzedanych egzemplarzy gier cyfrowych.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right