play_circle_outline
Koszty podatkowe w firmie 2022
Z tego odcinka szkolenia m.in. dowiesz się:
• kiedy wydatek jest właściwie udokumentowany,
• co jest najbardziej oczywistym dokumentem poniesienia wydatku,
• kiedy faktura nie jest dla organu podatkowego niepodważalnym dowodem poniesienia wydatku i co może być dodatkowym argumentem w tym zakresie,
• czy potwierdzeniem poniesienia wydatku może być paragon z NIP i czy można go ująć w PKPiR lub księdze podatkowej,
• czy właściwym dokumentem w tym zakresie jest potwierdzenie dokonania przelewu,
• jaki wydatek może być dokumentowany umową,
• w jakich terminach należy dokonywać korekty poniesionych kosztów,
• kiedy dokonywać korekty w przypadku reklamacji rzeczy,
• w jakich sytuacjach należy się cofnąć z rozliczeniem,
• co jest oczywistym błędem będącym powodem korekty.
• kiedy wydatek jest właściwie udokumentowany,
• co jest najbardziej oczywistym dokumentem poniesienia wydatku,
• kiedy faktura nie jest dla organu podatkowego niepodważalnym dowodem poniesienia wydatku i co może być dodatkowym argumentem w tym zakresie,
• czy potwierdzeniem poniesienia wydatku może być paragon z NIP i czy można go ująć w PKPiR lub księdze podatkowej,
• czy właściwym dokumentem w tym zakresie jest potwierdzenie dokonania przelewu,
• jaki wydatek może być dokumentowany umową,
• w jakich terminach należy dokonywać korekty poniesionych kosztów,
• kiedy dokonywać korekty w przypadku reklamacji rzeczy,
• w jakich sytuacjach należy się cofnąć z rozliczeniem,
• co jest oczywistym błędem będącym powodem korekty.
Zdobądź certyfikat