Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 13 maja 2022 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0112-KDIL1-3.4012.100.2022.1.MR

Prawo do odliczenia podatku naliczonego w związku z realizacją projektu.

Interpretacja indywidualna

– stanowisko prawidłowe

Szanowni Państwo,

stwierdzam, że Państwa stanowisko w sprawie oceny skutków podatkowych opisanego zdarzenia przyszłego w podatku od towarów i usług jest prawidłowe.

Zakres wniosku o wydanie interpretacji indywidualnej

18 marca 2022 r. wpłynął Państwa wniosek z 17 marca 2022 r. o wydanie interpretacji indywidualnej, który dotyczy prawa do odliczenia podatku naliczonego w związku z realizacją projektu pn. „(…)”.

Uzupełnili go Państwo pismami z 17 marca 2022 r. (wpływ 27 kwietnia 2022 r.) oraz z 29 kwietnia 2022 r. (wpływ 29 kwietnia 2022 r.).

Treść wniosku jest następująca:

Opis zdarzenia przyszłego

Gmina jest podatnikiem podatku od towarów i usług (dalej: podatek VAT), zarejestrowanym jako podatnik czynny.

Gmina będzie realizować zadanie w ramach Konkursu (…) – edycja 2022. Wartość otrzymanego dofinansowania z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej będzie wynosić (...) zł. Projekt będzie wykonany w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w (…).

Szkoła znajduje się na działce we wsi (…). Szkoła posiada dwie ekopracownie i sprzęt do doświadczeń w terenie. Z tyłu budynku szkoły teren zagospodarowany jest sportowo-rekreacynie. Znajduje się tam siłownia napowietrzna, plac zabaw przedszkolaków i plac zabaw uczniów szkoły, wielofunkcyjne boisko sportowe ORLIK. Przed szkołą znajduje się plac zieleni, który można wykorzystać na punkt dydaktyczno-terapeutyczny. Cały obszar powyżej 1000 m jest objęty monitoringiem szkolnym. Obecnie na placu tym wsadzone są dwa dęby, kilkunastoletnia wierzba, rząd jarzębin i skalniak z krzewami wieloletnimi. W obszarze tym jest pole wielkości prostokąta o powierzchni ok. 36 m, które uczniowie będą wykorzystywać do malowania i pisania kredą, będą tam rysowane gry podwórkowe, w które uczniowie będą grać podczas przerw śródlekcyjnych. Punkt dydaktyczny ma być miejscem dydaktyczno-rekracyjno-terapeutycznym dla uczniów ZSP w (…) o nazwie „(...)”. W obrębie tego placu staną tablice, gry, stoliki edukacyjne. Pojawi się ścieżka sensoryczna, uczniowie będą poznawać przyrodę za pomocą wszystkich zmysłów. Plac dydaktyczny, czyli strefa przyrodnika obejmie wiedzę z zakresu królestw przyrodniczych:

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00