Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 13 maja 2022 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0112-KDIL1-3.4012.100.2022.1.MR
Prawo do odliczenia podatku naliczonego w związku z realizacją projektu.
Interpretacja indywidualna
– stanowisko prawidłowe
Szanowni Państwo,
stwierdzam, że Państwa stanowisko w sprawie oceny skutków podatkowych opisanego zdarzenia przyszłego w podatku od towarów i usług jest prawidłowe.
Zakres wniosku o wydanie interpretacji indywidualnej
18 marca 2022 r. wpłynął Państwa wniosek z 17 marca 2022 r. o wydanie interpretacji indywidualnej, który dotyczy prawa do odliczenia podatku naliczonego w związku z realizacją projektu pn. „(…)”.
Uzupełnili go Państwo pismami z 17 marca 2022 r. (wpływ 27 kwietnia 2022 r.) oraz z 29 kwietnia 2022 r. (wpływ 29 kwietnia 2022 r.).
Treść wniosku jest następująca:
Opis zdarzenia przyszłego
Gmina jest podatnikiem podatku od towarów i usług (dalej: podatek VAT), zarejestrowanym jako podatnik czynny.
Gmina będzie realizować zadanie w ramach Konkursu (…) – edycja 2022. Wartość otrzymanego dofinansowania z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej będzie wynosić (...) zł. Projekt będzie wykonany w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w (…).
Szkoła znajduje się na działce we wsi (…). Szkoła posiada dwie ekopracownie i sprzęt do doświadczeń w terenie. Z tyłu budynku szkoły teren zagospodarowany jest sportowo-rekreacynie. Znajduje się tam siłownia napowietrzna, plac zabaw przedszkolaków i plac zabaw uczniów szkoły, wielofunkcyjne boisko sportowe ORLIK. Przed szkołą znajduje się plac zieleni, który można wykorzystać na punkt dydaktyczno-terapeutyczny. Cały obszar powyżej 1000 m jest objęty monitoringiem szkolnym. Obecnie na placu tym wsadzone są dwa dęby, kilkunastoletnia wierzba, rząd jarzębin i skalniak z krzewami wieloletnimi. W obszarze tym jest pole wielkości prostokąta o powierzchni ok. 36 m, które uczniowie będą wykorzystywać do malowania i pisania kredą, będą tam rysowane gry podwórkowe, w które uczniowie będą grać podczas przerw śródlekcyjnych. Punkt dydaktyczny ma być miejscem dydaktyczno-rekracyjno-terapeutycznym dla uczniów ZSP w (…) o nazwie „(...)”. W obrębie tego placu staną tablice, gry, stoliki edukacyjne. Pojawi się ścieżka sensoryczna, uczniowie będą poznawać przyrodę za pomocą wszystkich zmysłów. Plac dydaktyczny, czyli strefa przyrodnika obejmie wiedzę z zakresu królestw przyrodniczych:
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right