Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 9 maja 2022 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0112-KDIL1-2.4012.120.2022.1.AW
Brak prawa do odliczenia podatku naliczonego.
Interpretacja indywidualna – stanowisko prawidłowe
Szanowni Państwo,
stwierdzam, że Państwa stanowisko w sprawie oceny skutków podatkowych opisanego zdarzenia przyszłego w podatku od towarów i usług – jest prawidłowe.
Zakres wniosku o wydanie interpretacji indywidualnej
18 marca 2022 r. wpłynął Państwa wniosek z 17 marca 2022 r. o wydanie interpretacji indywidualnej, który dotyczy prawa do odliczenia podatku naliczonego w związku z realizacją zadania pn. „(…)”.
Uzupełnili go Państwa pismami z 17 marca 2022 r. (wpływ 27 kwietnia 2022 r.) oraz z 29 kwietnia 2022 r. (wpływ 29 kwietnia 2022 r.).
Treść wniosku jest następująca:
Opis zdarzenia przyszłego
Gmina (dalej: Gmina) jest podatnikiem podatku od towarów i usług (dalej: podatek VAT), zarejestrowanym jako podatnik czynny.
Gmina będzie realizować zadanie w ramach Konkursu Nasze Ekologiczne Pracownie – edycja 2022. Wartość otrzymanego dofinansowania z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej będzie wynosić (...) zł.
Projekt będzie wykonany w Zespole Szkolno-Przedszkolnym.
Projekt w zamyśle ma być ekologiczną pracownią interdyscyplinarną umożliwiającą kształcenie w zakresie dziedzin przyrodniczych, zwłaszcza fizyki i chemii przy użyciu nowoczesnych technologii. Dobrze zaprojektowana wpłynie na budowanie poczucia tożsamości, przynależności i dumy swoich użytkowników, a także umożliwi osiągnięcie lepszych wyników edukacyjnych. Planowana pracownia stworzy optymalne warunki realizacji podstawy programowej na wszystkich poziomach kształcenia i pozwoli zarówno na wyrównywanie poziomu umiejętności uczniów, jak i rozwój zainteresowań. Umożliwi wielopłaszczyznowe poznawanie świata przyrodniczego i pozwoli dowieść, że człowiek jest cząstką wszechświata i ma wpływ na jego losy.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right