Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 25 lutego 2022 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP3-2.4011.1197.2021.2.MR

Stawki ryczałtu w zakresie opodatkowania podatkiem dochodowym od przychodów ewidencjonowanych.

Interpretacja indywidualna

– stanowisko prawidłowe

Szanowny Panie,

stwierdzam, że Pana stanowisko w sprawie oceny skutków podatkowych opisanego zdarzenia przyszłego w zryczałtowanym podatku dochodowym od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne jest prawidłowe.

Zakres wniosku o wydanie interpretacji indywidualnej

23 grudnia 2021 r. wpłynął Pana wniosek z 23 grudnia 2021 r. o wydanie interpretacji indywidualnej, który dotyczy możliwości rozliczenia w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych według stawki 8,5%. Uzupełnił go Pan – w odpowiedzi na wezwanie – pismem z 14 lutego 2022 r. (data wpływu 14 lutego 2022 r.).

Treść wniosku jest następująca:

Opis zdarzenia przyszłego

Prowadzi Pan jednoosobową działalność gospodarczą pod własnym imieniem na podstawie wpisu do Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej. Zgodnie z treścią wpisu przedmiotem działalności jest "Działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura", która według klasyfikacji PKD została zdefiniowana w podklasie 82.11.Z (PKWiU 82.11.10.0). W ramach prowadzonej działalności wykonuje Pan na rzecz i zlecenie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością prowadzącej działalność gospodarczą (dalej zwanej Spółką), regularne i rutynowe czynności polegające na administracyjnej obsłudze biura kontrahenta tj.:

  1. sporządzanie dokumentów;
  2. sporządzanie pism urzędowych;
  3. sporządzanie pism firmowych;
  4. porządkowanie i segregowanie dokumentów;
  5. archiwizacja dokumentów w formie papierowej i elektronicznej, archiwizacja poczty e-mail;
  6. przepisywanie, edycja i korekta dokumentów, wypełnianie wniosków;
  7. obsługa poczty elektronicznej;
  8. kopiowanie, skanowanie i drukowanie dokumentów w siedzibie klienta;
  9. przygotowywanie i opisanie dokumentów;
  10. przekazywanie dokumentacji do urzędów;
  11. pomoc w załatwianiu spraw urzędowych;
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00