Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 17 lutego 2022 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0112-KDIL2-1.4011.1067.2021.2.MKA

Obowiązki płatnika w związku ze zwolnieniem przedmiotowym – sprzedaż premiowa.

Szanowni Państwo,

stwierdzam, że Państwa stanowisko w sprawie oceny skutków podatkowych opisanych stanów faktycznych w podatku dochodowym od osób fizycznych jest prawidłowe.

Zakres wniosku o wydanie interpretacji indywidualnej

23 listopada 2021 r. wpłynął Państwa wniosek z 18 listopada 2021 r. o wydanie interpretacji indywidualnej, który dotyczy obowiązków płatnika w związku ze zwolnieniem przedmiotowym. Uzupełnili go Państwo – w odpowiedzi na wezwanie – pismem z 4 lutego 2022 r. (wpływ 11 lutego 2022 r.). Treść wniosku jest następująca:

Opis stanów faktycznych

Wnioskodawca jest spółką kapitałową - spółką z ograniczoną odpowiedzialnością (dalej: Spółka lub Wnioskodawca). Wnioskodawca prowadzi działalność gospodarczą polegającą m.in. na organizowaniu i obsłudze na zlecenie klientów Spółki programów lojalnościowych. Spółka zawiera z danym klientem umowę na przeprowadzenie i zrealizowanie, za wynagrodzeniem dla Spółki, określonego programu lojalnościowego.

Do programu lojalnościowego Spółka opracowuje regulamin. Celem programu lojalnościowego jest promocja określonych produktów i zwiększenie ich sprzedaży. Programem lojalnościowym objęte są wybrane produkty z oferty klienta Spółki, a ich zakup w określonej regulaminem ilości przez uczestnika programu jest przez Spółkę premiowany w sposób określony w regulaminie (za zakup przyznaje się punkty w odpowiedniej liczbie wynikającej z regulaminu dla danego produktu i jego zakupionej ilości).

Zarejestrowani w programie uczestnicy przedstawiają organizatorowi dokumenty potwierdzające dokonane zakupy produktów objętych programem, na podstawie których organizator nalicza im wysokość punktów. Uczestnik otrzymuje punkty za zarejestrowane w ramach programu zakupy. Wysokość przyznanych punktów może być różna, w zależności od wysokości zrealizowanych przez uczestnika zakupów towarów promowanych w programie lojalnościowym. Punkty są naliczane od pierwszego zakupu. Punkty są przypisywane danemu uczestnikowi programu.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00