Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 3 stycznia 2022 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0111-KDIB2-1.4010.415.2021.2.AR
Czy w opisanym zdarzeniu przyszłym Wnioskodawca uprawniony będzie do rozliczenia w całości kosztów uzyskania przychodu z transakcji, o której mowa w art. 19 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. - Prawo przedsiębiorców (Dz.U. z 2021 r., poz. 162), jeśli Wnioskodawca dokona przelewu z tytułu dostawy lub świadczenia usług na podstawie wystawionej faktury VAT na rachunek odbiorcy płatności widniejący w wykazie podmiotów, o którym mowa w art. 96b ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. z 2020 r., poz. 106 ze zm.), lecz weryfikacja rachunku odbiorcy płatności w tymże wykazie nastąpi dopiero po dokonaniu przelewu ale według stanu na dzień dokonania przelewu i takie też zostanie wygenerowane potwierdzenie weryfikacji
Szanowni Państwo,
stwierdzam, że Państwa stanowisko w sprawie oceny skutków podatkowych opisanego zdarzenia przyszłego w podatku dochodowym od osób prawnych jest prawidłowe.
Zakres wniosku o wydanie interpretacji indywidualnej
29 września 2021 r. wpłynął Państwa wniosek z 28 września 2021 r. o wydanie interpretacji indywidualnej, który dotyczy podatku dochodowego od osób prawnych.
Wniosek powyższy nie spełniał wymogów formalnych dlatego tez pismem z 13 grudnia 2021 r., Znak : 0111-KDIB2-1.4010.415.2021.1.AR wezwano do jego uzupełnienia. Uzupełnienia wniosku dokonano 23 grudnia 2021 r.
Treść wniosku jest następująca:
Opis zdarzenia przyszłego
X Sp. z o.o. (dalej: „Spółka” lub „Wnioskodawca”) jest domem mediowym. Spółka jest podatnikiem podatku dochodowego od osób prawnych, o którym mowa w art. 3 ust. 1 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz.U. z 2020 r., poz. 1406 ze zm.), podlegającym obowiązkowi podatkowemu w Polsce od całości swoich dochodów, bez względu na miejsce ich osiągania. Ponadto Spółka jest czynnym podatnikiem podatku od towarów i usług.
Głównym przedmiotem działalności Spółki jest świadczenie szeroko rozumianych usług reklamowych (m.in. planowanie i prowadzenie kampanii reklamowych, zakup usług mediowych, tj. czas reklamowy w telewizjach, miejsce na reklamę w prasie, ekspozycja w Internecie materiałów reklamowych itp.).
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right