Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 24 grudnia 2021 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0111-KDIB1-1.4010.536.2021.2.NL
Ustalenie czy przychód podatkowy z tytułu usług okresowego świadczenia poprzez wykorzystanie wizerunku klubu, jego zawodników, do portali elektronicznych oferujących reklamy w mediach, reklamy w trakcie transmisji rozgrywek meczowych, reklamy na bandach ledowych, reklamy na strojach sportowych i wszystkie inne działania marketingowo-reklamowe, w przypadku udostępnienia tych treści na okres dłuższy niż miesiąc powstaje sukcesywnie i proporcjonalnie w każdym miesiącu świadczenia usług.
INTERPRETACJA INDYWIDUALNA
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz.U. z 2021 r. poz. 1540 ze zm.), Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z 26 października 2021 r. (data wpływu za pośrednictwem platformy e-PUAP w tym samym dniu), uzupełnionym 13 grudnia 2021 r., o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych, w zakresie ustalenia czy przychód podatkowy z tytułu usług okresowego świadczenia poprzez wykorzystanie wizerunku klubu, jego zawodników, do portali elektronicznych oferujących reklamy w mediach, reklamy w trakcie transmisji rozgrywek meczowych, reklamy na bandach ledowych, reklamy na strojach sportowych i wszystkie inne działania marketingowo-reklamowe, w przypadku udostępnienia tych treści na okres dłuższy niż miesiąc powstaje sukcesywnie i proporcjonalnie w każdym miesiącu świadczenia usług – jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 26 października 2021 r. do Organu wpłynął wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych, w zakresie ustalenia czy przychód podatkowy z tytułu usług okresowego świadczenia poprzez wykorzystanie wizerunku klubu, jego zawodników, do portali elektronicznych oferujących reklamy w mediach, reklamy w trakcie transmisji rozgrywek meczowych, reklamy na bandach ledowych, reklamy na strojach sportowych i wszystkie inne działania marketingowo-reklamowe, w przypadku udostępnienia tych treści na okres dłuższy niż miesiąc powstaje sukcesywnie i proporcjonalnie w każdym miesiącu świadczenia usług.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right