Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 3 listopada 2021 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP1-3.4012.594.2021.2.PRM

Skutki podatkowe wydania Nagród Uczestnikom Programu

INTERPRETACJA INDYWIDUALNA

Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2021 r. poz. 1540 ze zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z 31 sierpnia 2021 r. (data wpływu drogą elektroniczną e-PUAP 3 września 2021 r.), o wydanie interpretacji indywidualnej przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie skutków podatkowych wydania Nagród Uczestnikom Programu - jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

3 września 2021 r. wpłynął do Organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej, dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie skutków podatkowych wydania Nagród Uczestnikom Programu.

We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny i następujące zdarzenie przyszłe:

Stan faktyczny

Sp. z o.o. (Wnioskodawca, Klient) jest producentem i dystrybutorem wyrobów alkoholowych (Produkty). Wnioskodawca zainteresowany jest zwiększeniem wolumenu sprzedaży swoich Produktów. Aby osiągnąć ten cel Wnioskodawca nawiązał współpracę z B Sp. z o. o. (Agencją, Organizatorem), czyli podmiotem gospodarczym zajmującym się profesjonalnie organizacją oraz zarządzaniem programami lojalnościowymi. Agencja świadczy na rzecz swoich klientów usługi związane z organizacją konkursów, akcji promocyjnych, sprzedaży premiowej, loterii i innych wydarzeń, mających na celu reklamę firmy klienta, jego produktów i  marek.

Program

W ramach prowadzonej działalności gospodarczej Organizator świadczy na rzecz Wnioskodawcy usługę polegającą na organizacji programu motywacyjnego skierowanego do Przedstawicieli Handlowych (Przedstawiciel, PH) (Program). Celem Programu, jako akcji lojalnościowej, jest zwiększenie rozpoznawalności marek Klienta oraz zwiększenie wolumenu ich sprzedaży.

Program realizowany jest przez Agencję na podstawie Umowy zawartej pomiędzy nią a Klientem (Umowa) oraz na podstawie Regulaminu Programu opublikowanego na stronie www Programu oraz dostępnego w siedzibie Agencji (Regulamin). Zakres usług świadczonych przez Agencję na rzecz Klienta na podstawie Umowy obejmować będzie organizację, obsługę i promocję Programu, a także weryfikację spełnienia warunków do otrzymania Nagród przez Uczestników.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00