Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 12 października 2021 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP4-2.4012.506.2021.2.WH
brak opodatkowania Opłat wyrównawczych
INTERPRETACJA INDYWIDUALNA
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2021 r. poz. 1540 ze zm.), Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z 3 lipca 2021 r. (data wpływu 13 lipca 2021 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania Opłat wyrównawczych-jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
13 lipca 2021 r. wpłynął do tut. Organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania Opłat wyrównawczych.
We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe:
Spółka jest wiodącym podmiotem w Grupie (...) i działa w branży usługowej. Celem strategicznym Grupy (...) jako całości jest transformacja z pozycji lidera outsourcingu w technologicznego integratora usług. Działanie to obejmuje dostosowywanie struktury organizacyjnej i modeli realizacji usług poszczególnych spółek należących do Grupy (...) do zmieniających się potrzeb klienta przez transformację cyfrową oraz technologiczną wspierającą dostawy usług. W tym celu w Grupie (...) stworzono Pion Rozwoju jako ponadorganizacyjną strukturę opartą na zasobach i kompetencjach wielu podmiotów wchodzących w skład Grupy.
Nawiązanie współpracy zostało dokonane po to, aby w najbardziej efektywny sposób wykorzystać posiadany potencjał i doświadczenie oraz osiągnąć efekt synergii przy tworzeniu nowych rozwiązań.
Wnioskodawca oraz inne spółki z Grupy (...) (dalej łącznie jako: „Uczestnicy") zainteresowane są rozwojem świadczonych usług poprzez zastosowanie innowacyjnych rozwiązań w prowadzonej działalności, w tym poprzez zwiększenie efektywności procesów obsługi klienta, jak i procesów wewnętrznych, automatyzację ewidencji danych związanych z realizacją procesów obsługi klienta i procesów wewnętrznych czy też dostarczanie usług dla klientów w oparciu o platformę cyfrową.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right