Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 21 września 2021 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0111-KDIB1-1.4010.295.2021.1.AW
w zakresie ustalenia, w zakresie ustalania, czy wydatki ponoszone przez Spółkę na usługi konsultingowe świadczone przez wspólników (będących jednocześnie członkami zarządu Spółki) będą stanowiły dla Spółki koszt uzyskania przychodów w rozumieniu art. 15 ust. 1 w związku z art. 16 ust. 1 pkt 38a ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych
INTERPRETACJA INDYWIDUALNA
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz.U. z 2020 r., poz. 1325 ze zm.), Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z 8 czerwca 2021 r. (data wpływu 21 czerwca 2021 r.), o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych, w zakresie ustalania, czy wydatki ponoszone przez Spółkę na usługi konsultingowe świadczone przez wspólników (będących jednocześnie członkami zarządu Spółki) będą stanowiły dla Spółki koszt uzyskania przychodów w rozumieniu art. 15 ust. 1 w związku z art. 16 ust. 1 pkt 38a ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych – jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 21 czerwca 2021 r. wpłynął do tut. Organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych, w zakresie ustalania, czy wydatki ponoszone przez Spółkę na usługi konsultingowe świadczone przez wspólników (będących jednocześnie członkami zarządu Spółki) będą stanowiły dla Spółki koszt uzyskania przychodów w rozumieniu art. 15 ust. 1 w związku z art. 16 ust. 1 pkt 38a ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych.
We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny:
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (dalej zwana zamiennie: „Spółka” lub „Wnioskodawca”) prowadzi działalność gospodarczą w zakresie public relations. Działanie Spółki polegają na budowie, umacnianiu oraz obronie reputacji firm zewnętrznych (klientów) i ich marek. W ramach świadczonych usług Spółka wykonuje strategiczne doradztwo, analizę postrzegania firm klienta, opracowanie strategii i realizację programów komunikacyjnych, które są zgodne z celami biznesowymi klienta. Spółka podpisuje z klientami umowy na realizację kompleksowych usług public relations.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right