Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 12 lipca 2021 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0111-KDIB1-3.4010.145.2021.2.MBD

W zakresie ulgi badawczo-rozwojowej oraz IP Box.

INTERPRETACJA INDYWIDUALNA

Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz.U. z 2020 r. poz. 1325 ze zm.), Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z 25 marca 2021 r. (data wpływu tego samego dnia za pośrednictwem e-puap), uzupełnionym 24 czerwca 2021 r., o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych, m.in. w zakresie ustalenia, czy:

  • Gry tworzone przez Wnioskodawczynię stanowią kwalifikowane prawa własności intelektualnej („KPWI”) w rozumieniu przepisu art. 24d ust. 2 pkt 8 updop, tj. autorskie prawo do programu komputerowego, wobec czego Wnioskodawczyni pozostaje uprawniona do korzystania z preferencyjnej 5% stawki opodatkowania od dochodu uzyskiwanego ze sprzedaży licencji (KPWI) na Gry – jest prawidłowe,
  • przychody oraz koszty uzyskania przychodu, w tym koszty, o których mowa w art. 24d ust. 4 updop, związane z Wersjami Gier na konsole, Rozszerzeniami do Gier, Dodatkami do Gier, w tym Płatnymi Dodatkami do Gier oraz Aktualizacjami do Gier, a także innymi ewentualnymi dodatkami lub rozszerzeniami do Gier należy kwalifikować odpowiednio jako przychody oraz koszty uzyskania przychodu, w tym koszty, o których mowa w art. 24d ust. 4 updop – jest prawidłowe,
  • przy obliczaniu dochodów ze sprzedaży kwalifikowanego prawa własności intelektualnej związanej ze sprzedażą Gry, Wnioskodawczyni będzie uprawniona do zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów związanych ze sprzedażą Gry jako KPWI przyporządkowanych do danej Gry (do danego projektu związanego z produkcją Gry na każdym jej etapie) wydatków na:
    1. koszty zakupu licencji na oprogramowanie wykorzystywane w toku produkcji Gry, ponoszone na rzecz dostawców zewnętrznych i niepowiązanych z Wnioskodawczynią,
    -,
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00